کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هواوی با اپ گالری آماده حضور به عنوان فروشگاه نرم افزاری رایانه ای

به گزارش سافت گذر، همچون پلی استور، هواوی نرم افزاری به نام اپ گالری دارد که تعدادی اپلیکیشن اندرویدی را برای دانلود کاربران عرضه کرده است. در این بین، خبرهایی دریافت شد مبنی بر اینکه قرار است اپ گالری به رایانه ها هم بیاید ولی تا کنون هیچ چیز در این مورد قطعی نشده بود.

هواوی اپ گالری AppGallery ویندوز macOS

در حال حاضر دو سیستم عامل عمده برای کامپیوترها در دنیا وجود دارد؛ ویندوز و macOS. پلتفرم اول به یک فروشگاه نرم افزاری بنام مایکروسافت استور مجهز است که سرعت بسیار پایینی داشته و تقریباً نیمی از امکاناتش کار نمی کنند. در دیگر پلتفرم نیز اپ استور نصب شده که در حد و اندازه خودش خوب کار خواهد کرد و ویروس ندارد.

هواوی هم فروشگاه نرم افزاری خاص خودش یعنی اپ گالری را برای گوشی ها و رایانه ها تولید کرده ولی تا کنون گفته می شد مخصوص محصولاتش می باشد ولی حالا این شرکت خبر داده که فایل نصبی آن را برای همه کاربران عرضه کرده است.

در مقایسه با سایر فروشگاه های نرم افزاری رایانه ای، اپ گالری امکانات بیشتری دارد تا اسباب رضایت کاربران را فراهم کند. این برنامه شاید از نظر تعداد اپلیکیشن کامل نباشد ولی سادگی آن مطمئناً کاربران را راضی خواهد کرد.

با مشاهده اسکرین شات ها این گونه برداشت می شود که این نرم افزار جذابیت زیاده داشته و پس زمینه آن نیمه شفاف بوده و تجربه دانلود برنامه ها را بهبود خواهد بخشید.

این فروشگاه همچنین، هیچ گونه تبلیغاتی پخش نمی کند. البته شاید در ابتدا فکر کنید گزینه های این برنامه محدود هستند اما فعلاً کافی به نظر می رسند.

در نوار کناری این برنامه، چند گزینه مشاهده می شود که عبارتند از:

 

•    اکسپلور
•    اداری
•    دسته بندی شده
•    مدیریتی
•    تنظیمات

از بالای نوار کناری هم امکان سرچ در میان دانلودها و کلیدهای مدیریتی وجود دارد.

رابط کاربری این نرم افزار ساده بوده و نیازی نیست برای نصب یک برنامه کار سختی انجام دهید. در حال حاضر تعداد اپلیکیشن های موجود در این فروشگاه محدود هستند که از آن جمله می توانیم به WeChat، QQ، WPS Office، ابزارهای ویرایش ویدیو و مشاهده پیش نمایش تصاویر اشاره کنیم.

پس از پیدا کردن اپلیکیشن مدنظر، کاربران می توانند آن را با فشردن دکمه دانلود بارگذاری کنند. به علاوه، امکان مشاهده اطلاعاتی در مورد آن قبل از دانلود وجود دارد.

در حال حاضر اطلاعاتی پیرامون زمان عرضه شدن رسمی اپ گالری دریافت نکرده ایم ولی احتمالاً این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. با این وجود، شاید کمی طول بکشد تا در همه کشورها بتوانید از آن استفاده کنید. به هر ترتیب، برای آگاهی از اخبار تکمیلی با سافت گذر همراه باشید.

 

 
منبع: huaweicentral.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48303 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/16 تعداد مشاهده: 2048
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر